android

android

بازی و نرم افزار
android

android

بازی و نرم افزار

6+1 افزونه چت آنلاین وردپرس سال 2019


کاربر پسند بودن سایت یکی از عوامل مهم در محبوبیت سایت و بهینه سازی آن بسیار کاربردی است. که باعث پیشرفت سایت نیز می باشد و به شما و کاربرانتان این امکان را می دهد که در ارتباط باشید. در این مقاله ( 6+1 افزونه چت آنلاین وردپرس سال 2019 ) شمارا با این ابزار های منتخب آشنا خواهیم کرد.

1. گفت و گوی آنلاین Tidio

گفت و گوی آنلاین Tidio ( چت آنلاین وردپرس )

گفت و گوی آنلاین Tidio ( چت آنلاین وردپرس )

پلاگین چت زنده Tidio به راحتی قابل راه اندازی می باشد. به سادگی پلاگین را فعال کنید و کادر سایت شما چت فعال شود از طیف تم سه طرح مختلف استفاده کنید و رنگها را متناسب با صنف تجاری خود سفارشی کنید. در بالای مدیریت چت های زنده شما، شما همچنین می توانید ایمیل های خود و پاسخ های فیس بوک مسنجر را در همان رابط مدیریت کنید.

Tidio به شما این امکان را می دهد توانایی بهبود کارایی تیم خود را با استفاده از پیام های خودکار و chatbots بهبود ببخشید. و هنگامی که بازدید کننده، چت را ترک می کند، می توانید از طریق ایمیل با شما در ارتباط باشد.

اگر تعداد زیادی از بازدید کنندگان شما با زبان غیر انگلیسی باشند، نیازی به جستجوی پلاگین ترجمه نیست زیرا Tidio از بسیاری از زبانها پشتیبانی می کند، بنابراین شما می توانید با بازدیدکنندگان خود در زبان انتخاب خود صحبت کنید.

ارزش محصول:

شروع به کار رایگان با حداکثر سه کاربر و دسترسی به ویژگی های کلیدی مانند ایمیل و ادغام مسنجر و ردیابی نامحدود.برای قابلیت بیشتر، ارتقاء از 15 دلار در ماه شروع می شود.

منبع:

طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.