یک ویرایشگر متن خوب می تواند زندگی شما را ساده تر کند، اما به عنوان یک مبتدی بهتر است که زندگی خود را خیلی آسان نکنید و از ابتدا عادت های بد را ایجاد کنید. به همین دلیل است که استفاده از IDE توصیه نمی شود، زیرا معمولا دارای ویژگی های اتوماتیک زیادی است و باید اجتناب شود. در حالت ایده آل شما به سادگی از یک ویرایشگر استفاده کنید که کلمات کلیدی مناسب و بیشتر را برجسته می کند. مهمترین مهارت که با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده به جای IDE یاد خواهید گرفت، اشکال زدایی و پیدا کردن خطا است. یک مهارت که شما نیاز دارید زیرا بدون توجه به اینکه چقدر خوب فکر می کنید، همیشه در کد خود، اشکالات وجود دارد.3 ادیتور مناسب برای برنامه نویسی که امید واریم به درد شما بخورد.

1-NotePad++

3 ادیتور مناسب برای برنامه نویسی

3 ادیتور مناسب برای برنامه نویسی

 

Notepad ++ بهترین برنامه جایگزین دفترچه یادداشت برای رایانه های ویندوز است. این واقعا آسان است برای استفاده از کاربران اساسی که فقط نیاز به بازکننده متن یا ویرایشگر متن دارند، اما همچنین شامل برخی از ویژگی های واقعا پیشرفته برای کسانی که علاقه مند هستند. این برنامه از مرور tabbed استفاده می کند که بدین معنی است که شما می توانید اسناد متعدد را در یک بار باز کنید و آنها را به عنوان برگه ها در بالای Notepad ++ نمایش می دهند.
در حالی که هر برگه فایل خود را نشان می دهد، Notepad ++ می تواند همزمان با همه ی آنها ارتباط برقرار کند تا چیزهایی مانند مقایسه فایل ها را برای تفاوت ها و جستجوی یا جایگزین کردن متن انجام دهند. Notepad ++ تنها با ویندوز کار میکند، هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی است . شما همچنین می توانید نسخه قابل حمل Notepad ++ را از صفحه دانلود بردارید.
یکی در قالب ZIP است و دیگری یک فایل 7Z است. احتمالا ساده ترین راه ویرایش فایل ها با Notepad ++ این است که فایل را راست کلیک کرده و Edit را با Notepad ++ از منوی زمینه انتخاب کنید. این برنامه می تواند تقریبا هر فایل را به عنوان یک سند متن باز کند و از بسیاری از پلاگین های مفید پشتیبانی می کند. همچنین شامل یک عمل جستجوی متن / متن جایگزین بسیار مفید است، به طور خودکار نحو برجسته ، خودکار تکمیل کلمات، و بهترین مبدل فایل متنی آنلاین است. گزینه Notepad ++ Find به شما امکان می دهد کلمات را با معیارهایی مانند جهت عقب، جستجو در کل کلمه، مورد مطابقت و پیچاندن اطراف جستجو کنید.

منبع:

بهینه سازی وب سایت