android

android

بازی و نرم افزار
android

android

بازی و نرم افزار

Robin Hood Surviving Ballad


Robin-Hood

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

تیراندازی خود را بهبود بخشیده و سحر و جادو را یاد بگیرید و از پایگاه خود در برابر دشمنان مخافظت کنید !‍ بازی Robin Hood Surviving Ballad  شامل ۲۵۰ مرحله هیجانی بوده که بایستی نقش رابین هود را بر عهده بگیرید . متحدان خود را خبر کرده و از آن ها برای نابود کردن دشمنان درخواست کمک کنید .

ویژگی های اصلی:

درخواست کمک از متحدان برای شکست دشمنان

وجود ۲۵۰ مرحله هیجانی و نفسگیر

شکست کارفرمایان و دشمنان

یادگیری قدرت سحر و جادو

  

ادامه مطلب ...

data+ COMMANDO 2

FRONTLINE COMMANDO 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نیروهای خود را آماده نموده و در میدان جنگ حاضر شوید . با دشمنان بجنگید و انتقام خود را از آنان بگیرید . بازی FRONTLINE COMMANDO 2 یک بازی شخص سوم برای دستگاه های اندرویدی می باشد که بدون شک مجذوب گرافیک آن خواهید شد . این بازی شامل ۶۵ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که باید آن ها را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های سنگین

وجود ۶۰ ماموریت منحصر به فرد

گرافیک بسیار عالی بازی  

ادامه مطلب ...

Angry Birds Go


Angry-Birds-Go!

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پرندگان خشمگین پس از نبردهای بسیار اکنون آمده اند تا این بار در مسابقات مرگبار با نام Angry Birds Go! خوک های بد جنس را از بین ببرند ! توجه داشته باشید سرعت پرندگان بسیار زیاد می باشد و شما می بایست از پس کنترل آنها برآیید . افزون بر این جاده هایی که در آنها به مسابقه خواهید پرداخت بسیار خطرناک بوده و شما می بایست نه تنها حواستان به آنها باشد بلکه با بهره گیری از قدرت های خاص پرندگان خشمگین خوک های بر را از بین ببرید . از ارتقا دادن سوپر اتومبیل های خود در اولین نمایش سه بعدی از پرندگان خشمگین فراموش نکنید . این بازی در حالت های مختلفی قابلیت انجام دارد که از میان آنها می توان به مسابقه ای ، زمانی و ابر مسابقه اشاره نمود . 
چیزهای بیشتر در راهند چرا که تازه مسابقه شروع گردیده است !

ادامه مطلب ...

100Doors of Revenge 2014

   

Doors of Revenge 2014

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۱۰۰Doors of Revenge 2014 یکی از پرطرفدار ترین بازی های فکری برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی وظیفه شما به عنوان یک بازیکن این است تا پازل های موجود را حل نموده و امتیاز کسب کنید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۰۰ درب در این بازی وجود داشته که بایستی با کمی فکر کردن آن ها را باز کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و هیجانی می باشد . اگر برای رو به رو شدن با چالش های مختلف آماده اید پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود نماییید .

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن آیتم های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

افزودن درب های جدید

 
ادامه مطلب ...