android

android

بازی و نرم افزار
android

android

بازی و نرم افزار

آموزش فتوشاپ ، ابزار های مهم و آموزش کاربردی

آموزش فتوشاپ ، ابزار های مهم و آموزش کاربردی

معرفی ابزار های فتوشاپ و توضیح موارد کاربرد هر یک همراه با تصویر | roondbit

در این مقاله (فتوشاپ و انواع ابزارهای این نرم افزار) از روند بیت قصد به معرفی اجمالی فتوشاپ ، مد های تصویری که فتوشاپ پشتیبانی میکند ، دسته بندی تمام ابزار فتوشاپ و معرفی ابزار های فتوشاپ پرداخته ایم به همراه تصویر جهت درک ساده تر مطالب ، در ادامه همراه ما باشید.

فتوشاپ چیست ؟

فتوشاپ یک نرم افزار حرفه ایی جهت ویرایش تصاویر  (Edit) و ساخت تصاویر است . این نرم افزار توسط شرکت Adobe توسعه داده شده است ، همچنین شرکت ادوب نرم افزار های قدرتمند دیگری نیز در زمینه گرافیک تولید کرده است همچون :

  • After effect
  • Premiere
  • Illustrator
  • In design

طراحان گرافیک ، ناشرین کتب و مجلات ، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، طراحان سایت ، عکاس ها ، نقاشان هنری ، طراحان نرم افزارها ، انیمیشن سازها و …. به فتوشاپ احتیاج دارند .

منبع:

طراحی سایت تهران

3 ادیتور مناسب برای برنامه نویسی

3 ادیتور مناسب برای برنامه نویسی

یک ویرایشگر متن خوب می تواند زندگی شما را ساده تر کند، اما به عنوان یک مبتدی بهتر است که زندگی خود را خیلی آسان نکنید و از ابتدا عادت های بد را ایجاد کنید. به همین دلیل است که استفاده از IDE توصیه نمی شود، زیرا معمولا دارای ویژگی های اتوماتیک زیادی است و باید اجتناب شود. در حالت ایده آل شما به سادگی از یک ویرایشگر استفاده کنید که کلمات کلیدی مناسب و بیشتر را برجسته می کند. مهمترین مهارت که با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده به جای IDE یاد خواهید گرفت، اشکال زدایی و پیدا کردن خطا است. یک مهارت که شما نیاز دارید زیرا بدون توجه به اینکه چقدر خوب فکر می کنید، همیشه در کد خود، اشکالات وجود دارد.3 ادیتور مناسب برای برنامه نویسی که امید واریم به درد شما بخورد.

1-NotePad++

3 ادیتور مناسب برای برنامه نویسی

3 ادیتور مناسب برای برنامه نویسی

 

Notepad ++ بهترین برنامه جایگزین دفترچه یادداشت برای رایانه های ویندوز است. این واقعا آسان است برای استفاده از کاربران اساسی که فقط نیاز به بازکننده متن یا ویرایشگر متن دارند، اما همچنین شامل برخی از ویژگی های واقعا پیشرفته برای کسانی که علاقه مند هستند. این برنامه از مرور tabbed استفاده می کند که بدین معنی است که شما می توانید اسناد متعدد را در یک بار باز کنید و آنها را به عنوان برگه ها در بالای Notepad ++ نمایش می دهند.
در حالی که هر برگه فایل خود را نشان می دهد، Notepad ++ می تواند همزمان با همه ی آنها ارتباط برقرار کند تا چیزهایی مانند مقایسه فایل ها را برای تفاوت ها و جستجوی یا جایگزین کردن متن انجام دهند. Notepad ++ تنها با ویندوز کار میکند، هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی است . شما همچنین می توانید نسخه قابل حمل Notepad ++ را از صفحه دانلود بردارید.
یکی در قالب ZIP است و دیگری یک فایل 7Z است. احتمالا ساده ترین راه ویرایش فایل ها با Notepad ++ این است که فایل را راست کلیک کرده و Edit را با Notepad ++ از منوی زمینه انتخاب کنید. این برنامه می تواند تقریبا هر فایل را به عنوان یک سند متن باز کند و از بسیاری از پلاگین های مفید پشتیبانی می کند. همچنین شامل یک عمل جستجوی متن / متن جایگزین بسیار مفید است، به طور خودکار نحو برجسته ، خودکار تکمیل کلمات، و بهترین مبدل فایل متنی آنلاین است. گزینه Notepad ++ Find به شما امکان می دهد کلمات را با معیارهایی مانند جهت عقب، جستجو در کل کلمه، مورد مطابقت و پیچاندن اطراف جستجو کنید.

منبع:

بهینه سازی وب سایت

تاریخچه وردپرس

تاریخچه وردپرس

تاریخچه وردپرس

آیا می خواهید در مورد تاریخ وردپرس بدانید؟ اگر امروز وبلاگ یا وبسایت wordpress را راه اندازی می کنید، وب سایتی با قدرت بیش از 31 درصد از تمام وب سایت ها در اینترنت خواهید داشت. در این مقاله، ما می خواهیم نگاهی به تاریخ وردپرس که چگونه در طول زمان تکامل یافته است، داشته باشیم.

داستان wordpress به ما می گوید که چگونه جوامع متن باز برای ایجاد چیزی بسیار مفید است بدون اینکه به آزادی نرم افزار آسیب برسانند. پروژه مورد نظرتوسط یک جامعه از توسعه دهندگان اختصاص داده شده، کاربران و طرفداران هدایت می شود.

وردپرس

وردپرس

wordpress از آنجا آغاز شد که توسعه نرم افزارهای وبلاگ نویسی موجود b2 / cafelog توسط توسعه دهندگان اصلی آنها متوقف شد. در سال 2003، دو کاربر b2 / cafelog Matt Mullenweg و مایک کوچولو تصمیم به ساخت یک پلت فرم جدید بالاتر از b2 / cafelog گرفتند.

آنها احتمالا نمی دانستند که این کارشان به نفع میلیون ها کاربر در سراسر جهان خواهد بود، هزاران شغل ایجاد خواهد شد و کل صنعت توسعه دهندگان، طراحان، نویسندگان، وبلاگ نویسان و ناشران وب، زندگی خود را با آن انجام خواهند داد.

 

منبع:

طراحی سایت ارومیه

۱۰ ایده کسب و کار برای تبدیل شدن به یک سازنده

۱۰ ایده کسب و کار برای تبدیل شدن به یک سازنده

 

۱٫ بدانید چه زمانی رویای خود را متوقف کنید و چه زمانی روی کار خود روی رویاهای خود بگذارید.

 

خط مشی خوبی بین رویای و کار بر روی رویاهای شما وجود دارد.

این مبهم، کم اهمیت و معقول تر است که در خانه باقی بماند، روی صندلی خود نشسته و بزرگ رویای شما باشد.

شما همیشه باید بدانید چه زمانی رویای خود را متوقف کنید و شروع به کار با آرزوهای خود کنید تا ایده ها به واقعیت پی ببرند و رویاها در بلندمدت واقعی شوند.

 

کسب و کار

کسب و کار

منبع:

بهینه سازی سایت